loading...

فرداد استیل اجرای انواع درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای

نرده استیل یک نرده مدرن است از جنس استنلس استیل زنگ نزن با طرح های متنوع و دکوارتیو برای استفاده در فضای راه پله ها و بالکن ها به منظور تامین امنیت تردد افراد در هنگام بالا و پایین رفتن در راه پله

فرداد استیل بازدید : 59 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

نرده استیل یک نرده مدرن است از جنس استنلس استیل زنگ نزن با طرح های متنوع و دکوارتیو برای استفاده در فضای راه پله ها و بالکن ها به منظور تامین امنیت تردد افراد در هنگام بالا و پایین رفتن در راه پله ها. نرده استیل یک تگیه ها مقاوم فولادی است تا دستگیره ای باشد برای نگهداشت افرادی که از پاگرد ها و پله ها استفاده می کنند. نرده استیل بسیار مقاوم است و توان مناسبی در برابر زنگ زدگی دارد. نرده استیل می تواند با متریال دیگری مثل چوب و شیشه ترکیب شود و نرده استیل ترکیبی زیبایی را به وجود آورد نرده استیل را معمولا از استیل سری 300 و نوع استیل 304 تولید می کنند.

نرده استیل راه پله

نرده استیل راه پله بهترین نوع نرده است که برای ایجاد یک نمای زیبا و در عین حال ایمن در راه پله استفاده می شود. نرده استیل راه پله اگر از استیل 304 اجرا شود دوام بیشتری خواهد داشت. ارتفاع استاندارد نرده استیل راه پله برای ساختمان های مختلف یکسان است. نرده استیل راه پله طرح های متنوعی دارد که خربداران می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود آن ها را انتخاب کنند نرده استیل راه پله می تواند در برابر تغییر رنگ و زنگ زدگی مقاوم باشد برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی راه پله ها بهترین گرینه باشد. نرده استیل راه پله از استیل 201 بیشتر در مناطق خشک استفاده می شود. نرده استیل راه پله طرح های با نام های نرده استیل فانتزی پایه پیچ و نرده استیل راه پله پایه کلاسیک و نرده استیل و چوب دارد.

نرده استیل بالکن

نرده استیل بالکن یک نرده دکوراتیو امنیتی زیبا از جنس استیل نگیر زنگ نزن است که تا ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر از نمای بالکن ها را می پوشاند. این نرده خیلی مقاوم و مطمئن است و می تواند مانعی برای جلوگیر از سقوط و افتادن افراد سالمند و کودکان خردسال به پایین ساختمان ها باشد. نرده استیل بالکن علاو بر مدل دکوراتیو نوع ضد سرقت و امنیتی نیز دارد که تمام نمای بالکن ها را پوشش داده و از استیل مقاوم شده ساخته می شود. هر چه تعداد گارد های استیل در این مدل نرده بیشتر باشد امنیت آن نیز بیشتر خواهد شد در نتیجه برای ساخت نرده استیل بالکن یک استاندارد مشخص تعریف شده است که عبارت است از فاصله گارد های استیل بین ۱۰ تا ۱۱ سانتیمتر است و فاصله پایه های عمودی استیل در بالکن بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر و نحوه اتصال اجزای حفاظ با روش جوش ارگون می باشد. حفاظ بالکن در دو مقاطع چهار گوش و گرد با اجزای تقویت شده  اجرا می شود که این اجزا عبارت است از حفاظ استیل بالکن گارد عمودی باا لوله استیل قطر ۲۵ میلمیتر و حفاظ بالکنی عمودی با لوله استیل قطر ۳۸ میلیمتر که با دو نوع کیفیت ساخته می شود. اولی حفاظ استیل ۳۰۴ و دومی حفاظ استیل ۲۰۱ است هر چه رقم آلیاژ استیل بالا تر باشد کیفیت استیل نیز بیشتر است. قیمت نرده استیل بالکن بر اساس طرح نرده و طول سقارش کار محاسبه شده که بر این اساس قیمتهر متر نرده استیل بالکن بین ۱۰۰۰۰۰تومان تا ۳۰۰۰۰۰تومان است. گروه آکات استیل اولین و بزرگترین تولید کننده نرده استیل بالکن در ایران است که با اجرای بیش از ۳۲۰۰۰ سفارش توانسته رضایت خاطر مشتریان محترم را فراهم آورد.

نرده استیل 304

نرده استیل 304 ضد زنگ در واقع نوعی فولاد است که از ترکیب آهن و کروم به همراه نیکل با نسبت های استاندارد تولید می شود. استیل 304 به دلیل داشتن یک لایه محافظ هنگام مجاورت در برابر هوا مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی از خود نشان می دهد که این خصوصیت طول عمر بالایی به نرده استیل 304 می دهد. در ساخت نرده استیل 304 از دو مقطع گرد لوله های استیل و چهارگوش پروفیل های استیل استفاده می شود. نرده استیل 304 بهترین نوع نرده استیل در بازار ایران است. در ساخت نرده های استیل 201 به جای استفاده از نیکل از کربن استفاده شده است که این محصول را از نظر کیفیت و استحکام در سطح پایین تر نسبت به نرده استیل 304 قرار داده است اما قیمت نرده استیل 201 ارزان تر بوده و برای مناطقی با آب و هوای خشک و گرم که هوا رطوبت کمتری دارد مناسب است.

نرده استیل

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گروه فرداد استیل مجری انواع درب استیل،نرده استیل،نرده شیشه ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 457
  • بازدید کلی : 1,308